30 Jun 2010

::: angan2 dan sedar... :::

sebelom masuk kelas td aku sik tringat je kat dia,aku sik bayang kan dia, senyuman dia gelak tawa dia dan segalanye lah......kadang2 aku tetawa sendiri ( bengong ko shah ) hahahahah..... tgok lepas solat magrib ha depan mate,wink wink wink tersenyum dia,masih tersenyum..dan aku membalas senyuman nye itu..hehehhe..hahahha..klakar la u neh..hahhaha ;p--------aku pandang blakang terpandang dia,tau dia buat apew??? tetttttttttttttttt...hahahhaha tanye la dia hahhahahah....suke senyuman u ;p..heheheh..u i tau kite tak mcm dulu kan.kan kan kan kan..hehehehheh lepas dari sem break kite dah tak rapat kan..hehhehehe..its ok u...u kan polow i, n i pom polow u..kui3..gurau jek..hehhehe...slalu senyum ye u ek..hehehheheh....( hanye senyuman je memberi segala jawapan dari diri kita) ye dokk..hahahahha...layannnnnnnnnnnnnnn...zas ;p www.tips-fb.com

Tiada ulasan: