29 Jun 2010

::: story by story :::

Engkau memuji aku, engkau bangga dengan sikap aku, kau sgt happy mengenali aku, kau kate aku baik, the best pnyayang, caring dan segalanye yg ade semua pada aku, kau bilang pada aku kau menceria hidup aku,kau bg aku segalanye....tp...itu semua sikap diri aku yg sebenar( ye kew) hahah no komen,kau bilang lagi pada aku, kau slalu bg org mudah tersenyum dan senang mngenali kau, kalao lah aku memiliki kau kan best, tapi amat2 la susah tuk aku memiliki hati kau, dan bukan mudah tuk aku selami segalanya,bak kate pepatah org ckp kita di duni hanya merancang dan tuhan yang menentukn segalanya,kita mnusia dan mahkluk di dunia ini hanya BONEKA, ibarat roda yg berpusing-pusing, putaran2 yg di lalui dengan berliku-liku yg d tempuhi, anggap lah ia ujian dan anugerah daripadaNYA.... www.tips-fb.com

Tiada ulasan: